Example
FALA, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie FALA 2, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie KROK, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie SZNUR, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie CHMURA, 2013 </br> 40×60 cm, tempera na desce TRWAŁOŚĆ, 2014 </br> 50×60 cm, tempera na desce PODMUCH, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie WYCIEK, 2013 </br> 40×60 cm, tempera na desce POŚLIZG, 2014 </br> 50×60 cm, tempera na desce PYŁ, 2014 </br> 60×80 cm, tempera na płótnie SONDA, 2014 </br> 60×80 cm, tempera na płótnie ULATNIANIE, 2013 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie DYM, 2014 </br> 60×80 cm, tempera na płótnie ZAPŁON, 2014 </br> 60×80 cm, tempera na płótnie CHMURA 2, 2014 </br> 40×60 cm, tempera na desce WYCIEK 2, 2014 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie ŚRODEK, 2014 </br> 50×60 cm, tempera na desce PYŁ, 2014 </br> 40×60 cm, tempera na desce MIĘKKOŚĆ, 2014 </br> 40×50 cm, tempera na płótnie KRUCHOŚĆ, 2014 </br> 50×70 cm, tempera na desce TRÓJKĄT, 2014 </br> 40×60 cm, tempera na desce SYMETRIA, 2014 </br> 50×100 cm, tempera na desce OBRZĘD, 2014 </br> 30×90 cm, tempera na płótnie TRANSMUTACJA 1, 2014 </br> 30×90 cm, tempera na desce BŁĄD 1, 2014 </br> 40×50 cm, tempera na płótnie BŁĄD 2, 2014 </br> 40×50 cm, tempera na płótnie TRANSMUTACJA 3, 2014 </br> 40×50 cm, tempera na płótnie TRANSMUTACJA 2, 2014 </br> 40×50 cm, tempera na desce PODMUCH II, 2014 </br> 70×100 cm, tempera na desce PODMUCH IV, 2015 </br> 70×100 cm, tempera na desce SYMETRIA II, 2014 </br> 50×100 cm, tempera na desce PODMUCH III, 2014 </br> 50×100 cm, tempera na desce SYMETRIA, 2014 </br> 50×100 cm, tempera na desce PRZEMIESZCZENIE III, 2015 </br> 50×70 cm, tempera na płótnie PRZEMIESZCZENIE II, 2015 </br> 50×40 cm, tempera na płótnie PRZEMIESZCZENIE, 2014 </br> 50×40 cm, tempera na płótnie
Kolejny po Eksperymencie cykl nawiązujący do kwestii statusu wiedzy naukowej i doświadczenia, wszelkich procesów, w których staramy się uzgodnić wyniki logicznego rozumowania ze zmysłową obserwacją - zobiektywizować i uogólnić osobiste doznania. Przez dłuższy czas nauka odnosiła spektakularne sukcesy, umożliwiając poprzez wyjaśnianie kontrolowanie kolejnych, niewidzialnych sił: elektryczności, grawitacji i innych energii. Dziś wiedza o świecie znowu onieśmiela. Mechanika kwantowa i teoria nieoznaczoności, choć zgodne z obliczeniami, a częściowo potwierdzone nawet obserwacyjnie, kłócą się z pozytywistycznie wobec nauki nastawionym zdrowym rozsądkiem. Im dalej w głąb struktury rzeczywistości, tym jej konstrukcja okazuje się bardziej płynna, mniej stabilna i przewidywalna. Aktualność zyskują koncepcje dawno pogrzebane jako absurdalne: jeśli zdarzenia na pozimie kwantowym nie istnieją, dopóki nie staną się przedmiotem obserwacji, to rację miał absolutyzując postrzeganie George Berkeley: esse est percipi. Szufladkowa struktura rzeczywistości objawia z każdym kolejnym poziomem kolejny stopień zagmatwania i komplikacji, a nauka, której zadaniem było świat „ustalić”, coraz bardziej go dematerializuje.